Romina

مینویسم تا یادم بماند

Romina

مینویسم تا یادم بماند

.....

 


   عزیز دلم (سامورایی) :


قوی باش

همه ی عالم و آدم از مردها انتظار استقامت دارن


تو عالم مردانگی اشک بریز

داد بزن

خودتو خالی بکن


اما  نشکن


نزار اتفاق های بزرگ تورو بشکنه


چه برسه به این مسائل کوچولویی که اگر از دور نگاشون کنی تحریکت میکنن برای لبخند زدن



در ضمن : سیگار ممنوع

قلیون ممنوع



با موسقی آروم شو 


این روزا خوش میگذره تو مهد

بدک نیست

میتونم تحمل کنم


بچه ها اذیتم نمیکنن

این رفتار زشت مربی ها و مدیر و ناظمه که دیووونم میکنه


همشون از یک طرف روانین


دلم میسوزه برای فرشته های نازی که زیر دست این مربی ها تربیت میشن


دیروز احسان و ستایش و هدیه برام نقاشی کشیدن


احسان یک خانم و آقارو تو یک خونه کشیده بود

بهش گفتم احسان اینا کین

گفت این شمایین رومینا جون با آقاتون که ازدواج کردین رفتین سر خونه زندگیتون



هدیه هم منو تو لباس عروس کشیده بود


ستایش هم از باب اسفنجی و دوستاش برام نقاشی کشیده بود

حالا وقت کردم نقاشی هاشونو میزارم 



دوستشون دارم

خیلی زیاد

عاشق سرو صداهاشونم

عاشق محبت هاشونم وقتی که منو بغل میکنن و رومینا جون رومینا جون میکنن



واقعا اگر این فرشته ها نبودن ماها باید چیکار میکردیم ؟؟؟؟؟


نظرات 11 + ارسال نظر
محبوبه 1392/02/23 ساعت 13:17 http://mzm70.blogsky.com

واقعا بچه ها فرشته هستن

آره
خیلی خیلی

درود بر تو رومینای پاک و معصوم!
باور کن از روزی که سولین به دنیا اومده انگار یه آدم دیگه شدم، دنیا واسم یه رنگ و بوی دیگه داره.
نمیدونم بعضی ها چه جوری می تونن به بچه های کوچیک بی مهری بکنن؟تعجب می کنم چه جوری پدر و مادر دلشون میاد علیرغم وجود بچه هاشون بازهم خودخواهی می کنند و اصلاً هم آینده اون طفل معصوم واسشون مهم نباشه؟
دنیا بدون وجود این فرشته ها جهنمه، حتی بدتر از جهنم...

این از خوبی و دل مهربون شماست بابای کوچک

سلام رومینا جان!
یه مدته که سایه تون خیلی سنگین شده، دیگه به ما سر نمی زنید، رمز نوشته هاتونو به ما نمیدید!
چیزی شده!؟

عزیزمی
نه بابا همه چیز خوبه

ما شرمنده ی شما هستیم
ببخشید بابت نبودنمون

سلام خانوم . خوبی شما ؟ چن وقته پیدات نیست گفتم شاید دیگه نمیای ...

سلام عزیزم
خوبم
مرسی

دیگه دردسر و مکافات و این حرفا دیگه

سیگار شده تنها مرحم ما
چرا ممنوع ؟

چونکه من میگم

sms 1392/02/26 ساعت 12:54 http://dragoncruel.blogsky.com

چه جالب تجربه خودت رومیذاری؟!‏

آره

شرمنده این آدرس جدید منه

اوکی
مرسی عزیزم

sms 1392/02/29 ساعت 23:34 http://dragoncruel.blogsky.com

چه تلخ است خندیدن!
دندان های سفیدنشانه پیرشدن است!

دندون همیشه سفیده !!!!!!!!!

جواد 1392/02/30 ساعت 10:27

باسلام
نویسنده گرامی
امروز آقای پدر عازم سفره حج شدن و از من خواستن که از طرف ایشون از شما دوستان حلالیت بخواهم
امیدوارم حلالشون کنید و ایشالا سفر خوبی داشته باشند
یا حق

ایشالا بهشون خوش بگذره

نخیر می کشم سیگارمو

خب بکش


گاهی دلم می گیرد
از آدم هایی که در پس نگاه سردشان
با لبخندی گرم فریبت می دهند
دلم میگیرد از خورشیدی که گرم نمی کند......
و نوری که تاریکی می دهد
ازکلماتی که
چون شیرینی افسانه ها فریبت می دهند
دلم می گیرد
از سردی
چندش آور دستی که دستت را می فشارد
و نگاهی که
به توست و هیچ وقت تو را نمی بیند

دکتر علی شریعتی

سلام دوست عزیز لینکتون کردم دوس داشتید جبران کنید
[نیشخند][نیشخند][خنده]

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد