Romina

مینویسم تا یادم بماند

Romina

مینویسم تا یادم بماند

بابایی ( به افتخار وبلاگ بابایی)



این روزا دردی ابدی آزارم میدهد


عابران رویاهایم بی ازار


اما جنس رویاها عذاب اور است


اعتراف میکنم


میترسم





ته نوشت


وقتی وارد وبلاگش شدمو دیدن نیست

احساس درد شدیدی کردم

یا بهتره بگم کمبود

دوستش داشتم و دارم

نمیدونم چرا

ولی حس خوبی بهم میده

اینکه اجازه میده بابا باشه برامون

بابایی صداش کنیم و  باهاش جون بگیریم

خب الان نیست دیگه

باید با واقعیت کنار اومد


دعا میکنم جاده ی زندگیش همیشه سبز و سلامتی داشته باشه



وبلاگ بابایی



ادامه مطلب ...

.....






 بعضی از روزای آدما چقدر سرد میشه


برعکس دیروزش که فقط میخندید و دعا دعا میکرد که همینطوری زندگیش شیرین باشه





ادامه مطلب ...

بیا بهشون لبخند بزنیم تا خندیدنو یاد بگیرن




قراره یک کار خیلی خوبی انجام بدیم


بچه های زیادی هستن که نزدیک سال جدید چشماشون به ویترین های مغازه خیره میشه


و دلشون تازگی میخواد 




یک گروه شدیم و میخوایم براشون لباس عید بخریم


هممون میدونیم که خوشحال میشن


و آرزوی خندیدن این بچه های نازنینو داریم



خواهش میکنم اگر دوست دارید کمک کنید


به من اطلاع بدید تا شماره حساب بدم و لبخند های قشنگتونو تقدیم به دستای مهربونشون کنید




حتما ادامه ی مطلبو بخون

ممنونم




ادامه مطلب ...

رنگی از رنگین کمان آرزوهایم 2







صدایم کن

که حتی واژه های غریب

به زبانت

برایم شیرین میشود


صدایم کن دلبندم

که من محتاج ادا کردن نامم هستم


فریاد بزن برایم

نامی را که برای لایق بودنش

زمین را به آسمان

کوه هارا به دریا

و پروانه هارا به اوج جنون رسانده ام


صدا کن دلبندم

فریاد بزن فرزندم


نامم را




ادامه مطلب ...

مرگ ابدی





چقدر سرد میشود

بدنش

هنگام سکوت

زمان


مرگی ابدی 




ادامه مطلب ...

ستاره ها



ستاره ها پرواز میکنند


آسمان به آنها شوق پرواز داده


و زمین برای بال زدن تحریکشان میکند


پس


ستاره ها هم پرواز میکنند



ادامه مطلب ...