Romina

مینویسم تا یادم بماند

Romina

مینویسم تا یادم بماند

بیا بهشون لبخند بزنیم تا خندیدنو یاد بگیرن




قراره یک کار خیلی خوبی انجام بدیم


بچه های زیادی هستن که نزدیک سال جدید چشماشون به ویترین های مغازه خیره میشه


و دلشون تازگی میخواد 




یک گروه شدیم و میخوایم براشون لباس عید بخریم


هممون میدونیم که خوشحال میشن


و آرزوی خندیدن این بچه های نازنینو داریم



خواهش میکنم اگر دوست دارید کمک کنید


به من اطلاع بدید تا شماره حساب بدم و لبخند های قشنگتونو تقدیم به دستای مهربونشون کنید




حتما ادامه ی مطلبو بخون

ممنونم






میدونم هزار تا سوال پیش میاد تو ذهنتون

اینکه چرا اصلا باید به رومینا اطمینان کنید که کمک های شمارو به اون بچه ها میرسونه

از کجا معلوم راست میگه

از کجا باید بدونیم همچین بچه های نیازمندی وجود دارن

و هزاران سوال دیگه



این وسط فقط اطمینان و اعتماد ادم ها به همدیگه شرطه


اگر در این حد هستم که قبولم دارید

خوشحال میشم که شما هم دستی باشید برای دل های بچه  هایی که سال جدید

کنار سفره ی هفت سین با لبخند میشینن و نگاه میکنن به ساعتی که قراره ثانیه های تازه رو بهشون هدیه بده


قسم میخورم از خرید لباس ها

تا وقتی که کادوشون میکنیم

و به بچه ها میدیم

و کادوشونو باز میکنن

براتون تو وبلاگ بزارم



قسم میخورم که این کارو میکنم براتون




نظرات 9 + ارسال نظر
zakhmi 1391/12/20 ساعت 00:04

آییییییییییی مردم این روووووووووووممممممممممممممینا کلاه برداره

دل منو برده بهش اعتماد نکنید.


من میخوام شماره حسابتو عزیزم


جونم و برات میدم

به شدت دوستت دارم عزیزم

ممنونم مهربونم

تو مهربون ترین ادم دنیایی

خوبه که در این برهوت محبت عده ای پیدا می شن که به مردم یادآوری کنن هنوز خوبیها نمردن. مرسی رومینا



فدات

نگین 1391/12/20 ساعت 12:37

کاش این طرحو زودتر راه مینداخیت ..
چند روز پیش جای دیگه لبخند زدم!
ولی کار خوبی راه انداختی..
ایده ت محشره.

ایشالا بتونم بازم شرکت میکنم

ایشالا دفعه ی بعد عزیزم

سلام رومینا جان ، می‌شه من هم شماره حسابتون رو داشته باشم؟!

آره عزیزم
ممنونم مهربون

سلام
سه شنبه 22 اسفند ماه 1391 ساعت(17 تا 18 عصر همون 5 تا 6) دور هم جمع می شویم به بهانه صندلی داغ در وبلاگ کار خوب که آدرسش در همین کامنت هست
برای تولد دوست گرامی
ما، آرام بی قرار از وبلاگ آینده وحشی خوشحال می شیم شما هم در جمع ما
تشریف داشته باشید
منتظر حضور گرم و صمیمی تون هستیم
وبلاگ آرام بی قرار این است(http://wild-future.blogfa.com/)

چشم

گندم 1391/12/21 ساعت 13:13

چقدر کار قشنگیه رومینا،امیدوارم دستای زیادی کمکت کنن توی این کار
به خدا بگویید
زمستانش سرد نیست
جمع کند تکرار فصل هایش را
من در تابستانش هم از سوز سرد تنهایی دندان به دندان ساییده ام

ممنونم گندمم

رومینا جان، من ایران نیستم. می‌شه لطفا اسم بانک ،اسم و فامیل رو هم بگید؟ ممنون میشم

چشم

peyman 1391/12/22 ساعت 14:42 http://f9tfans.blogsky.com

جالب بود

باشه

پویا بیاتی 1391/12/23 ساعت 11:05

دمت گرم فکر خوبیه . پس شماره حسابمو برات بفرستم که کمک های دوستان رو برام ارسال کنی . خدا قبول کنه ازتون

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد