Romina

مینویسم تا یادم بماند

Romina

مینویسم تا یادم بماند

آرزوی مردان







هیچ مردی رضایت نمیدهد که زن باشد

اما همه مردان آرزو دارند که زنان، باشند.



نظرات 10 + ارسال نظر
نگین 1391/09/28 ساعت 22:27 http://zem-zeme.blogsky.com

بودن ِ به جَبر...

+ لایک

+ بوس

با پوزش از اقایون محترم.
مردا کلا خودخواهن.خودشونو مالک کل زمین و موجوداتش میدونم در کلام انکار میکنن اما درعمل همینه عزیزم



تا حدودی درست میگی عزیزم
ولی همه اینطور نیستن

تصویر زیبایی!!!!

البته من مردانی را می شناسم که دوست دارند زن باشند
منتها نه از سختی که از عشق
من دوست داشتم به چند دلیل ساده مرد باشم. البته الان نه... مهم نیست
آدم بودن مهمه

منم گاهی اوقات دوست دارم مرد باشم

با جمله ی اخرت صد در صد موافقم عزیزم

منطقه ی ممنوعه 1391/09/29 ساعت 12:13

جالب بود

ممنونم
هم از کامنتت
هم از اینکه به نوشته هام احترام گذاشتی

آره واقعا اینطوریه!
رومینا دارم فراموش میکنم شاید یه روزی هم مجبور شدم مخاطب خاصو فراموش کنم
شاید یه زمان دور شاید یه زمان نزدیک !
خیلی مهم نیست فقط میدونم
یکم خلوت احتیاج دارم

آره عزیزم
تنهایی همیشه به ادم خیلی میتونه کمک کنه

همین طوره

قربونت بشم

هیچ زنی هم نمیخواهد مرد شود
هر زنی هم میخواد مردی وجو داشته باشد

دنیا بدون مرد یعنی جهنم

اگر قرار بود مردی وجود نداشته باشه روی زمین
اولین کسی که خودکشی میکرد من بودم

دقیقا همینه

امین 1391/10/26 ساعت 16:02 http://le-cafe.blogfa.com/

واقعا زن خوب یه نعمته یه هدیس امیدوارم تمومه آقا پسرا یه زن خوووب قسمتشون بشه قسمته من که هنوز نشده معلوم نیست کدوم گوووریه این نیمه گمشدم

امیدوارم

منم با شما موافقم رومینا خانوم!
دنیا بدون شما خانوما، جای خوبی نیست، اصلاً هم جای خوبی نیست...
اگه شما خانوما نباشید، ما مردها سر یه هفته گند می زنیم به دنیا، به ادعاهای پوچ و بی اساس بعضی ها توجه نکن، مردها در هر سنی به یه "زن" نیاز دارن، مادر و خواهر و همسر و دختر به ترتیب در کودکی، جوانی، میانسالی و پیری از نون شب هم واجب تره!!!

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد