Romina

مینویسم تا یادم بماند

Romina

مینویسم تا یادم بماند

مسئولیت





حوالی رویاهایم پرنده ای لانه کرده است

دیروز جوجه هایش گرسنه بودند



و امروز من دیگر نمیتوانم پروازش را ببینم


انتخاب سختی بود 


گرسنگی جوجه هایش


یـــــــــــــــــــــــــــــــا 


بینایی چشمانم





عجب مسئولیت سخت است




نظرات 14 + ارسال نظر
بی نقاب 1391/10/04 ساعت 16:47

کلا زندگی سخته چون همه ش مسئولیته!

سخت نیست

ولی قسمت مسئولیتشو موافقم

الینا 1391/10/04 ساعت 17:32 http://elina67.blogfa.com/

گاهی نمیشه بی تفاوت بود....

هیچ وقت نمیشه در مقابل کسی که بهش احساس مسئولیت داری بی تفاوت باشی

ادم تا وقتی مسئولیت زندگی خودشو داره خوبه اما وقتی مسئولیت یه نفر دیگه هم باید قبول کنی واقعا ترسناکو سخت میشه

اوهوم
مسئولیت یک نفر دیگه واقعا سخته ولی خب بستگی به علاقه داره

آدم 1391/10/04 ساعت 18:09 http://33years2.blogfa.com/

نوشتم از تنهایی
نوشتم از نیازم
خسته شدم از تکراری داشتن
خسته نشدی از منه همش تکراری ای خدا



ممنونم

متنت خوکشل بود ...

اون پرستاره هم زیبا بود ، فقط چرا شلوار پاش نیست ؟؟؟

فقیره ؟

بچه است هنوز
رعایت حجابش الزامی نیست

زندگی ینی مسئولیت.و زندگی کردن قبول مسئولیته.هر چند اگه بعضی وقتا تلخ یا سخت باشه

اوهوم
موافقم

نگین 1391/10/04 ساعت 20:34

و شاید عذاب وجدان ِ اون پرنده، بخاطر نابینا شدن ِ تو...

خدا کنه از اون مادرایی باشه که فقط به بچه هاش فکر کنه

تق تق تق صاحب خونه مهمون نمیخوای

منم گرسنه امه

گریه شدید

ای جونم
معلومه که مهمون میخوام

الهی بگردم عکسو دیدی گشنت شد ؟

ستاره از این عروسکها میخواد

ستاره کیه ؟

بابا کدبانو
دوست دارم ازش بچشم
نوش جان

بگردم الهی

وای رومینا هستی عزیزم

آره خیلی گسنام شد خیلی خمشل ددس کدی


آیگون لوس بازی

آره هستم

قربونت بشم

رضا 1391/10/05 ساعت 08:22 http://sarabesakhtegi.blogfa.com

خدا کچلت کنه با ادامه مطلبت
نمیگی مردم گرسنن چی بخورن؟
دیشب مامانم بیدارم کرده میگه غذا میخوام
نمیدونستم زیر سره توعه الان اومدم دیدم میگه غذا اینجا بود
پاشو درست کن شب بیار در خونمون بدو



من عذر خواهم

همین الان برش میدارم دیگه عکس غذا هم هیچ وقت نمیزارم

نمیدونستم دل مردمو آب میندازم

هدف از گذاشتن عکس این بود که وقتی خانواده نیستن به خودمون حال میدیم و بهمون کلی خوش میگذره
ولی وقتی اونا هستن از صبح تا شب تو اتاقمون زندانی هستیم


چشم من برای هنگامه جونم مخصوص درست میکنم میفرستم
ولی فقط هنگامه جون
اهالی دیگه ناخونک بزنه کبابش میکنم

والا

محبوبه 1391/10/05 ساعت 09:36 http://mzm70.blogsky.com

وای چه خوب من هنوز آسپزی بلد نیستم

توهم تو موقعیتش قرار بگیری یاد میگیری عزیزم

مه­سیما 1391/10/07 ساعت 23:19

خیلی خوب بود این پستت
مرسیییییییی

فدات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد