Romina

مینویسم تا یادم بماند

Romina

مینویسم تا یادم بماند

استفاده ی صحیح






امروز با تمام وجود درک کردم که چقدر مونده تا بزرگ بشم



بابت این زمان زیاد شاکرم








به شدت غرق درس خوندن شده بودم*

(فردا امتحان به شدت سختی دارم)


با صدای گوشیم به خودم میام


واقعا درک کردن این موضوع که من از ارتباط با ادم های پررو و هپو بیزارم خیلی سخته؟


نمیدونم نمیخوان بفهمن یا واقعا نفهمن *


(بیشتر آدمها میدونن از پیامک بازی و وقت تلف کردن با موبایل به شدت بیزارم)




چرا ادما نمیخوان بفهمن که گوشی بچه بازی نیست ؟


واقعا بچه بازی نیست

کشف شده

اختراع شده

تا تو در مواقع ضروری ازش استفاده کنی

جدا از خاصیت های زیادی که داره آدمامون خیلی بی خاصیتش کردن

یعنی میگم خیلی یعنی خیلی خیلی ها


یک امار از ادمای اطرافت بگیری
میبینی فقط بیست درصدشون دارن به طور صحیح از موبایلشون استفاده میکنن

بقیه که چه عرض کنم دیگه




صبح تا شب دستشه داره پیامک بازی میکنه


با کی؟

چار نفر الاف دیگه مثل خودش

چی میگن؟

هیچی ، چرتو پرت
مامانت چی گفت
بابات چی گفت
کجایی؟
چندتا دوستم داری؟
امشب بریم بیرون برام چی میخری
رنگ قرمزو بیشتر دوست داری یا آبی
طرفدار چه تیمی هستی
و ...


بگذریم که گاهی اوقات الفاظ قشنگ و زیبایی برای بیان عواطف به کار میبرن




یا شنگول بازی هاشون بین ساعت یک بامداد تا 4 صبح شروع میشه



پیامک هایی نظیر :


بگیر بخواب همه چیی آرومه  


جیشتو کردی؟


کوچولو مسواک زدی ؟


امروز چه تاریخیه؟




و تو واقعا میمونی بهشون چی بگی

واقعا میمونی



و چه پولیه که از این چرت و پرتا میره تو جیب مخابرات و شرکتای مثل ایرانسل و همراه اول و ...


والا

وقتی به اینا فکر میکنی واقعا میریزی به هم


یا میره اینترنت شارژ میکنه که صبح تا شب چت کنه


میره تو سایت های تفریحی دنبال چیزایی که واقعا ارزش نداره


واقعا ارزش نداره


مثل سایت هایی نظیر ....... بیب



بدون سانسور :  کلوب دات کام




واقعا این آدم چه خاصیتی برای جامعه ی اجتماعی و فرهنگی ما دارن؟

جونه من چه خاصیتی داره؟


تو دانشگاه یا دبیرستانشم که قربونش بشم
نره بهتره
حواسش به هرچی هست جز درسش

انگار دانشگاه رفتن براش یک جور تفریحه



اینایی که میگم فکر نکنید خودم ازش مبرا هستم ها
نخیرم
منم این دورانو داشتم

اونم از نوع شدیدش 


اینکه منه نوعی از این خواب زمستونی بیدار شدم

و به خودم اومدم بحثش جداست


اینا کی میخوان به خودشون بیان
کی میخوان بیدار بشن؟
واقعا کی؟

میترسم دیر بشه



همین



این آپ امروزم مثل غده ی سرطانی اینجای گلوم جمع شده بود

الان دیگه فکر کنم آزاد شد


نظرات 9 + ارسال نظر
ermes 1391/09/26 ساعت 21:33 http://ermes-3.blogsky.com

همه ش واقعیته !
ولی دارین خودتون و خسته می کنین !
کو گوش شنوا !؟
الان گوشی حکم اکسیژنه برا خیلیا !
ازش بگیری طرف نفس کم میاره !

نرود میخ آهنی در سنگ !

مثل جریان خرید اینترنتیه

نگین 1391/09/26 ساعت 22:33

الهی شکر که نوشتی نمون تو دلت مادر!!!

خداییش راست میگی...

آره خواهر

خدائی وقت زیاده به خودت زمحت نده بزرگ جلوه کنی

نه
اتفاقا دوست ندارم بزرگ بشم

چطور بود رومینا؟
خوب تبریک گفته بودم تولدشو !!!!

عالی بود عزیزم
آره خیلی خوب تبریک گفته بودی

سلام رومینا جان مگه شما بچه دار هستین؟

چرا فکر کردین من بچه دار هستم ؟

نه عزیزم بنده هنوز مجردم

ولی بدمم نمیومد مادر مجرد هم باشم
(بدون شوخی دارم میگم)

در کل نه مهربونم
بچه ندارم

ادما انقدر دچار اتفاقا و تجربه های تازه میشن که هر روز میگن دیروز چقدر بچه بودیم و چقدر دیدگاهمون نسبت به موضوعات عوض شده.
ولی اینو میدونم که هروز قد دنیای خودمون بزرگ هستیم

اوهوم

مه­سیما 1391/09/27 ساعت 11:51

سلام رومیناجان
مرسی بابت آدرست
دوست خوبم اول این که عکس خیلی قشنگی گذاشتی.

در مورد مطلبت هم باید بگم که گاهی پیش میاد. مهم خودتی که جواب بدی یا نه.
من در این گونه مواقع می زارم بعدا. یا یه وقتی ج می دم که می دونم حواسم پرت نمی شه چون کلا درس خوندنم با بازیگوشیه و تمرکزم زیاد نیست.
موبایل و سایت و کتاب و ... دست خود آدم هست. می تونی از تو یه سایت تفریحی هم چیزای خوبی فهمید می شه فقط وقت گذروند..

فدات بشم

درست میگی
باهات موافقم عزیزم

موافقم
ما از خیلی چیزا درست استفاده نمی کنیم
و فرهنگ درست استفاده کردن توی جامعه مون ترویج نشده

گوهر وقت بدین خیرگی از دست مده
آخر این در گرانمایه بهایی دارد

ممنونم بابایی

آفتاب عالم تاب 1391/09/28 ساعت 23:48

آخه نظری که برام گذاشته بودی خیلی ادیبانه بود و فکر کردم یکی گذاشته که یا روانشناس است یا خودش لمس کرده

جدا ؟؟؟

اعتماد به نفسمو بردی بالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد