Romina

مینویسم تا یادم بماند

Romina

مینویسم تا یادم بماند

زمینم





خبرت را برایم آورده اند


شنیدم میخواهی نابود شوی


هه


توهم جا زدن را بلدی ؟



سرشتت را به وجود اوردند

ومحکوم شدی به سکوت


تحمل کن

پایان همیشه خوب نیست



نظرات 10 + ارسال نظر

درمورد الان این صدق میکنه
که پایان هیچوقت خوب نیست
راستی چرا ذوق کردی رومینا
موندم توو فکرش !!!

در مورد پایان که منظورم زمین بود نه چیز دیگه
داشتم با اون حرف میزدم که به فکر پایان نباشه
واگر نه گاهی اوقات پایان بهترین راه و بزرگترین آرزوست

چرا ذوق کردم ؟!

آها در مودر کامنتم تو وبلاگت میگی ؟
اون شکلکه ذوق نیست
یک چیز دیگه است

خیلی زیبا بود خانومی
مخصوصا "تو هم جا زدن را بلدی"
مرسی

فدات بشم

فرو شدن چو بدیدی ، برآمدن بنگر
غروب ، شمس و قمر را چرا زیان باشد؟

نگین 1391/09/28 ساعت 02:06 http://zem-zeme.blogsky.com

یک پایان تلخ بهتر از تلخی بی پایانه ...

اتفاقا کاش تموم شه!

تو داری از دل خودت میگی نگینم که تموم بشه
ولی من به آرزوهای چندین هزار نفر دیگه دارم نگاه میکنم
ادم نباید خودخواه باشه


کودک به ابنبات های رنگارنگ پشت ویترین نگاه میکند
پدر دستان بی حس را محکم به هم میمالد
بغض گلویش را میگیرد
و اخرین پس انداز هایش را برای پدر خرج میکند
میداند بزرگ شود به آرزوهایش خواهد رسید

اینکه ادما بخوان شونه از سختی های زندگی خالی کنن و هیچ تلاشی برای بهتر شدن وضعیت روحی و جسمیشون نکنن
نباید در این معنا بشه که آرزو کنن دنیا از بین بره

چون دنیا فقط مال تو نیست
سهم تو نیست
سهم هزارن نفره که دارن نفس میکشن
و به امید اجابت دعا و آرزوهاشون زندگی میکنن

این بزرگترین خودخواهی که برای چارتا مشکلی که شاید
از نظر بقیه کوچیک باشه ولی از نظر خودت بزرگ
آرزو کنی که ای کاش دنیا تموم بشه

شایدم خوب باشه خدا رو چه دیدی ؟

کاری ندارم که خوبه یا بد

فقط دوست ندارم ارزش و قدرت خدای خودمو تو یک روز و با خرافات یک مردی که نمیشناسیمش زیر سوال ببرم

خدایی که در ذهن من زندگی میکنه قادر تر از این حرفاست

ادم 1391/09/28 ساعت 09:38

بلایی سر همه شما بیارم که نفهمید از کجا خوردید میدونم باهاتون چی کار کنم انقدر از همتون دارم که جرتون بدم هم شما رو هم تنهایی رو با زندانی(ارش)کاری ندارم ولی اونم قربانی شما شد. :)

تا کی میخوای نقش بازی کنی ؟
واقعا فکر میکنی منو متین و مهران و رامین و هلیا و هر کدوم از اون بچه های سایت اینقدر خریم که نمیفهمیم شما دوتا یک شخصیت هستید
باور کن ادم نباید خودشو تو دنیای مجازی گم کنه
من میخواستم به خوبی و خوشی سایتو به بهترین قیمت ازت بخرم
حتی بالاتر از اون چیزی که خودت از محمد گرفتی
ولی خب ...

سعی کن بزرگ بشی
با این بچه بازی ها به هیج جا نمیرسی
به هیج جا

کمبود های دنیای واقعیتو به دنیای مجازی ندوز که به هیج جا نمیرسونه تورو

نگین 1391/09/28 ساعت 19:08 http://zem-zeme.blogsky.com

واقعا درست میگی...

حق با توئه...

ممنونم از اینکه حرفمو تصدیق کردی

خبرش شایعه ای بیش نیست
زمین سکوت نکرد
چرخید
دیوانه شد
منتها نمی دانم از شادی
یا از غم

اوهوم

میدونی مهسیما به چی فکر میکنم
به اینکه اینقدر این ادما ها به این روز موج منفی میفرستن که میترسم بلاخره این توده ی موج های منفی یک چیزی بشن

و چه خوب بود اگر زمینم پایان میافت

نه خوب نبود
هنوز آرزوهام بر اورده نشده بود

elina 1391/10/01 ساعت 17:59 http://elina67.blogfa.com/

ولی پایان واسه من خوب بود
کسی سیوهای بازیه کال آف دیوتی black ops2 رو نداره؟

نه خوب نبود


کسی که خربزه میخوره پای لرزشم میشینه

شرمنده نداریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد