Romina

مینویسم تا یادم بماند

Romina

مینویسم تا یادم بماند

ارتفاع آرزوهایم





جاده ی مرگ سهم بلند پروازی هایم نیست

گناهم چیست ؟

که آرزوهایم ارتفاع را دوست دارند

و به پرواز عشق میورزند








نظرات 20 + ارسال نظر
رضا 1391/10/05 ساعت 21:02 http://sarabesakhtegi.blogfa.com

سلام

علیک سلام آقا رضا

رضا 1391/10/05 ساعت 21:03 http://sarabesakhtegi.blogfa.com

میگم اون عکس رو گذاشتی باید ضرر و زیانش رو بدی! باید برامون غذا بیاری بعد دیگه عکس نذاری رو قبول میکنیم

شما تشریف بیارید مشهد
به روی چشم

ای خدا رومینا جون اشکم در اومدچقدر این ادما که اینجا وایستادن ریلکسنمن اگه بودم خودمو کشته بودم حتمامن از این ایکونا میخوام که دهنشو یک متر باز میکنه گریه میکنه.من دلم نمیاد کله عرسکو بکنم چه برسه این کوچولو ک مثل عروسک خوشگله

دقیقا
میبینی گندم جون؟

رضا 1391/10/05 ساعت 21:16 http://sarabesakhtegi.blogfa.com

میبینم اول شدم جایزم رو با غذا پست کن بیاد قم در خونمون



چشم

امر دیگه؟
ما در خدمتیم
با مشهدی جماعت نباید تعارف داشت
راحت باش

tecton 1391/10/05 ساعت 22:12 http://S-parlos.blogsky.com

این چه عکسیه!!
ارتش آزادی دیگه چیه؟!

منم نمیدونم
فهمیدی به منم بگو

کامنت قبلیتو تایید نمیکنم عزیزم چون پستمو عوض کردم
دعا کن سفر خوبی باشه

رضا 1391/10/05 ساعت 22:22 http://sarabesakhtegi.blogfa.com

میگم خیلی هوشت بالاستا
شما رشته پزشکی یا مهندسی چیزی اونم تو شریف باید قبول شده باشی نسبت به هوشت میگم



میدونم بالاست
شرمندمون نکنید دیگه

واقعا دلم ریش شد خدا لعنتشون کنه

اوهوم

رضا 1391/10/05 ساعت 22:32 http://sarabesakhtegi.blogfa.com

ما کلا همه رو شرمنده میکنیم!!!

ببین دیگه از این عکسها نذار



عههههههههههههههههعهههههههههه

چشم دیگه نمیزارم


کلا من نمیدونم عکس چی بزارم

غذا میزارم میگین نزار
اینطوری میزارم میگین نزار
اون طوری میزارم میگین نزار

چه جوری بزارم ؟

فک کنم یه کامنت هام را با اسم رضا برات گذاشتم



ععععههههههههههههههههههههه

آره عزیزم

ایرادی نداره

دیگه خیلی گریه کردم بیا بخندیم

نگین 1391/10/05 ساعت 23:48 http://zem-zeme.blogsky.com

رومینا این چیه گذاشتی تو؟!

نابود شدم دختر!



نگینی واقعا ذهنو نابود میکنه ولی دوباره برمیگردی سرجای اول

باور کن
من امتحانش کردم
فوقش چند روز سخت ولی بعد فراموش میکنی

خداروشکر ما که اینقدر دلمون نازکه زمان جنگ ایران و عراق نبودیم

یکی مثه هیچ کس 1391/10/06 ساعت 12:50

عکس خیلی بدی بود چرا گذاشتی واقعا حالم خیلی بد شد

گذاشتم تا ذهنت یکم به جاهای خوب دنیایی که توش قرار گرفتی فکر کنه
اون وقت بخندی و شاد باشی از زندگی آرومی که داری

یکجوری میگه که انگار خودم این عکسو دیدم از خنده ریسه رفتم
نخیرم منم تا چند مدت حالم خراب بود

وااااای رومیــــــــــــــــــــــــنا !
حــــــــــالم خراب شد! وحشتناک بود ... طفل معصومُ ببین چیـــــــــــکارکردن بی وجدانا

خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدایا شکرت
واسه اینکهـ همین که داریم راحت زندگی میکنیم



اشکالی نداره
همینقدر که الان دیدی و خدارو شکر کردی و به اوج خوشبختی خودت پی بردی ارزش داشت به اینکه یک ثانیه با دیدن این عکس حالت بد شد

پویا بیاتی 1391/10/06 ساعت 16:08

آدم باید همیشه واقعیت رو بگه ولی نباید هر واقعیتی رو گفت(قبل از اینکه ازش پرسیده شه)شاید این ماجرا حقیقت داشته باشه ولی فکر نکنم نمایش این عکس کار درستی باشه.میتونه برای بعضی ها یادآور فرزندان،دوستان یا عزیزان از دست رفته باشه.
مرگ بر جنگ،غرور و زیاده خاهی

گاهی اوقات لازمه تا ادما چیزایی رو بدونن ، ببینن ، بشنون که خیلی رازها و چیزای دیگه روشن بشه براشون

دنیا همیشه خوب و زیبا نیست
لحظه های بد و تلخی رو هم داره که باید در کنار خوبی ها و شیرینی های این دنیا تحمل کنی

مازیار 1391/10/06 ساعت 18:07

چه ارزوهایی داری!!!!ارزو های من یه فرغونم کافیشونه تا عشق بورزن

آدم با آرزوهاش زنده است
وقتی آرزو داشته باشی یعنی برای خودت هدفی رو مشخص کردی
وقتی تو زندگی هدفی رو مشخص کنی یعنی امید داری
وقتی امید داشته باشی بوی ادم میدی

javadghk 1391/10/06 ساعت 22:11

سلام
خوبی رومینا خانم
امیدوارم حالت خوب باشه
کم پیدا شدی.زیاد به ارزو ها فکر نکن به هدف هات فکر کن



سلام

دقیقا دارم به همین هدف ها فکر میکنم

نگران نباش
میدونم چه جوری به همه ی آرزوهام برسم

نیستی دوستی جونم!!!

سلام عزیزم

هستیم ولی کمی بی حوصله شدیم

مه­سیما 1391/10/07 ساعت 23:18

امیدوارم در ارتفاعات آرزوهای محقق شده ت قرار بگیری نازنین

مرسی عزیز دلم

پر پروازم شکسته

چرا ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد