Romina

مینویسم تا یادم بماند

Romina

مینویسم تا یادم بماند

طلاق






یک عمره بی دلیل

کنارم دلخوشی

چه جوری تو خودت

غرورو میکشی


به هر راهی زدی

نشد آدم بشم

نشد مرد کسی 

که میخوادم بشم



تو آزادی بری

درو وا میکنم

 طلاق از من بخواه

من امضا میکنم 



لینک دانلود این موزیک





همیشه تو ذهنم بود که اگر به همسرت ثابت کنی سرد مزاج هستی


و توانایی تمکینشو نداری ،اونم میلی به تو برای ادامه ی زندگی پیدا نمیکنه

و سریعا برای گرفتن حکم طلاق به دادگاه مراجعه میکنه

اینطوری شناسنامه لکه دار میشه اما جسمت به کسی نزدیک نمیشه.



چون بیشتر در این مورد آگاهی داشته باشم امروز با یک وکیل صحبت کردم

بهم اطلاعات چندان جالبی داد



گفت که اگر زن باکره بمونه نصف مهریه بهش تعلق میگیره ؛ در غیر اینصورت میتونه تمام مهریه رو از همسرش بگیره.



وقتی عنوان کرد نصف مهریه تعلق میگره خب یکم دلم سرد شد

یک زن وقتی که طلاق میگیره بدبینی تمام جامعه رو به دوش میکشه

چه برسه که پولی هم نداشته باشه برای زندگی

و این یعنی که باید حداقل یکبار با طرفت باشی تا تمام مهریه بهت تعلق بگیره





ولی یک موضوعی هست که ادم دست و پاش میلرزه

اونم سد عشقه

اینکه اگر یک درزی ، شکافی ، روزنه ای در سد عشق به وجود بیاد

یواش یواش بزرگ میشه و تمام روحتو اون عشق پشت سد فرا میگیره

و تو نباید به هیچ وجه عاشق بشی




 اگر دختری که تاحالا تو شرایط جسمی و جنسی قرار نگرفته

برای یکبار قرار بگیره

و نتونه خودشو کنترل کنه

و به دوبار و سه بار برسه

و کم کم عاشق طرف بشه چی میشه ؟

همه ی نقشه های چندین سالش از بین میره




ممکنه مرحله ی زجر دادن همسرت کمی اعصاب خورد کن باشه و این قضیه زجرت بده

ولی می ارزه وقتی قراره به یک عمر آزادی برسی


باید برای چند مدت وجدانتو رها کنی و فقط به آزادی فکر کنی




میدونم شرایط کاملا سختی پیش میاد

ولی به این اعتقاد دارم که ادم تا سختی نکشه به هیج جا نمیرسه

هرکسی لایق آزادی

و برای این آزادی باید جنگید




اما ناگفته نماند که راه های دیگه هم میتونه وجود داشته باشه




ته نوشت : خوشحالم لااقل یک جا هست که بنویسمو خالی بشم

نظرات 35 + ارسال نظر

راستش من نفهمیدم خودت میخوای طلاق بگیری؟ مگه چند سالته عزیزم ؟
اصلا مگه ازدواج کردی؟

قربونت بشم من هنوز ازدواج نکردم

دارم نقشه های آزادی رو مطرح میکنم
این یکی از راه های آزادیه

ولی باید چند مرحله رو پشت سر بزاری

1- ازدواج با کسی که دوستش نداری
2- طلاق از همون شخص

اینطوری به یک آزادی بلند مدت میرسی

عصبی 1391/10/07 ساعت 19:33 http://asabi.blogsky.com

بالاخره ما وبلاگ شماررو دیدیم. شعرت خیلی زیبا بود ایولا

ای بابا
افتخار بزرگی نصیبمون کردین

راستی قالب جدید مبارک خانومی

مرسی عزیز دلم

مه­سیما 1391/10/07 ساعت 23:16

سلام رومینا جان
شعرو خوندم اما نشد دانلود کنم
اصولا کم موسیقی گوش می دم
نوستالژی آهنگام زیادن!

در مورد رسیدن به آزادی باهات مخالفم عزیزم
وجدان آدمو رها نمی کنه
گذشته از وجدان مردم ما به شدت بدبختن!
مردها هم همین طور
گاهی فکر می کنم اگه مهریه اینقد سنگین نبود بازم مردا - نه همشون - اینقد بد انتخاب می کردن؟
این که آدم با یکی ازدواج کنه - یا عقد - بعد طلاق بگیره که دوباره بره با عشقش ازدواج کنه رو دیدم ... بیچاره مادر پسره هر روز دختره رو نفرین می کنه... پسرش الان مزدوجه اما داره قسط می ده.
پل کردن دیگران حالمو بد می کنه...
ازادی زمانی رخ می ده که وارستگی رخ بده
مثل مرغای دریایی

خب راه های دیگه هم هست برای آزادی
ولی این بهترین راهه

ببین بستگی به شراط داره
اگر طرفت خیلی خر پول باشه و براش مسئله نباشه
خیلی هم این فکر بدک نیست
ولی یک راه بهتر هم وجود داره
اینکه اجازه بدی بدون طلاق و بدون هیچ نقشه و ترفندی زنت خودشو به خواسته ها و آرزوهاش برسونه
و در کنارت احساس ارامش و آزادی کنه

مردی که واقعا مرد نباشه خب این مجازات های کوچولو براش چیزی نیست

(مرد داریم تا مرد )


قبول کن که گاهی اوقات باید خودخواه باشی
هرچند که بر خلاف میلت باشه

من هیچ نوشته ای را تا آخر نمیخونم مگه اینکه همون نیم خط و یا دو نیم خط کاری کنند کارستون ، که در اونصورت به خوندن ادامه میدم حتی اگه بشه تا هندستون.

توهم کاری کردی کارستون



خوشحالم که جذب شد ی

رومینا بلا بووووووووووس ممون دختر با وفا

گندم 1391/10/08 ساعت 10:42 http://atregandom.blogsky.com

به نظرم اگه کنار هم خوشحالو خوش بخت باشن تا اخر عمرشون با هم زندگی کنن خیلی خوب میشه.
اما حیف که ایم جمله فقط تو داستانا به کار میره

خب قرار نیست همه زندگی ها تراژدی های هندی باشن

محبوبه 1391/10/09 ساعت 10:20 http://mzm70.blogsky.com

عزیزم سفر خوبی داشته باشی و خوش بگذره

منونم مهربونم

مانی 1391/10/09 ساعت 10:55 http://bye-bye.blogsky.com

دیگ به دیگ میگه ته دیگ
تو کجا رفتی بندر عباس؟؟!!

اوهوم

الینا 1391/10/09 ساعت 15:02 http://elina67.blogfa.com/

خانوم همیشه به گردش خوش بگذره بهتون.من خیلی بندر عباسو دوست دارم زیاد رفتم تا حالا.زود برگرد دلمون واست تنگ میشه
راستی لینکیدمت.ببخشید با تاخیر شد

منم بندرو دوست دارم و مثل تو زیاد سفر کردم به اونجا
لینک هم نمیکردی مهم نبود عزیزم

خواهر گلم حواست باشه که یه روزی دل نشکونی که خدا رو قلب عاشقا غیرت داره..
راستی مرسی که بهم سر زدی

حواسم هست هم به خدا هم به بنده ها ش

مازیار 1391/10/09 ساعت 19:36

ایشالا بری حالشو ببری.حالا چرا بندرعباس؟!!خیره...

برادر دومم با خانومش بندرعباس زندگی میکنن

هنگامه 1391/10/10 ساعت 02:45

رومینا فک نمیکنی از سنت بیشتر میدونی 99 سال خیلی کمه

این شعر را که تو نوشتی بیشتر با سن های بالا میخوره



تیکه میندازی

مثل یک فمینیست رادیکال می نویسی. تنفر از مردها، دنیای خواهری!!!
چرا فکر می کنی رابطه یعنی اسارت؟!! به موقعش به خودت خواهی خندید.

چرا فکر میکنین اون طور که شما در موردم فکر میکنین درسته ؟

سلام رومیتا جان!
ممنونم که به ما سر زدید، امیدوارم هرچه زودتر برگردی، ما منتظر پست های جدیدتون هستیم.

ممنونم دوست خوبم

گندم 1391/10/10 ساعت 12:57 http://atregandom.blogsky.com

سفر خوش به سلامت.دلم تنگ میشه

منم همینطور

وااای رومینــــــــــــــا داری میری بندر عبـــــــــاس مواظب ِ خودت باش خواهرمـ
دلم واست خیلی تنگولیــــــــــده از همینـ الان

راستی این شعره قشنگ بود منمـ که میمیرم واسه ترانه و شعر و این جور چیزا فوری پریدمـ واسه دانلود

بووووس بووووس بوووووس بووووس زود برگردیا منتظریمـ
راستی یادمـ رفت بگم واسه منشی گری استخدامیمـ فقط هفته ی اول نوبت ِ منهـ منشی بشمـ

دوستت دارمـ رومینا
فعلا خدافظی

منم دوستت دارم فرشته
خوشحالم که خوشت اومده ازش

حتما عزیزم

راستی رومیــــــــــنا قالب ِ جدیدتـ مُبارک خانووومی خعلــــــی قشنگهـ
خواهر خوش سلیقه ی ِ خودمی دیگهـ

فدات
چشمات هم قشنگن هم قشنگ میبینن

هنگامه 1391/10/11 ساعت 08:18

رومینا عزیزم کجایی بیا از سفر من دلم تو را میخواد

خواهری گلم خیلی توی وب من جات خالیه خال خالیه

دل به دل راه داره

هنگامه 1391/10/11 ساعت 08:18

رومینا راستی سوغاتی یادت نره عزیز دل برادر



چشم

هنگامه 1391/10/15 ساعت 00:08

رومینا تو که نیستی دنیا برام زندونه

ای جونم
فدای دل مهربونت

عمران 1391/10/17 ساعت 02:17 http://dooji.blogfa.com

من لینکت کردم رومینا توهم منو لینک کن خانم

لینک هم نمیکردی من لینکت میکردم

پویا بیاتی 1391/10/18 ساعت 00:15

بشنو همسفر من ...ازین قصه تلخ راه دشوار...ای تو تک چراغ این شب تار

نگین 1391/10/18 ساعت 02:52

خوش میگذره؟!


سلام

جای شما خالی

سلام به روی ماهت

سلام
شعر قشنگی بود
از بین دوستان وبلاگ همسفر یک وبلاگ کار خوب جمعی راه انداختیم امروزم به روزیم خوشحال می شیم سر بزنین

علیک سلام
حتما

ای بابا...
دلمون واست تنگ شده، پس کی برمی گردی!؟
راستی یادم رفت بگم، شمارو لینک کردم...

برگشتیم
ممنونم

miss-f 1391/10/19 ساعت 15:43 http://kafehtaraneh.blogfa.com

رومینا من هر روز می اومدما الانم خعلی دلم برات تنگ شده
کاش زودتر برگردی جات خیلی خالیه



دل به دل راه داره نفس

پویا بیاتی 1391/10/20 ساعت 22:52

سلام.حالا که من اومدم تو رفتی؟

ما افتخار نداشتیم جناب

zakhmi 1391/10/21 ساعت 16:23

zakhmi 1391/10/21 ساعت 16:27

بابا قالب

پویا بیاتی 1391/10/21 ساعت 23:01

سلام

سلام آقا

پویا بیاتی 1391/10/22 ساعت 11:20

برگشتی؟سفر خوش گذشت؟

جات خالی
خوب بود
یعنی عالی بود

پویا بیاتی 1391/10/22 ساعت 12:29

نوش جان.همیشه خوس باشی

فدات

امین 1391/10/26 ساعت 16:11 http://le-cafe.blogfa.com/

واقعا اگه طرزه تفکرت اینطوریه خیلی متاسفم برات خیلی زیاد

تو آزادیه خودتا ترجیح میدی به بدبخت شدن یه نفره دیگه ؟؟؟ یعنی واقعا اینقدر پووول اهمیت داره که حاضری با زندگیه یه مرد بازی کنی؟ واقعا هیچوقت فکرشو نمیکردم همچین آدمی رویه زمین وجود داشته باشه...
تو اگه یکمی دسته نیازتو جلو خدا دراز کنی مطمئننا اون بهت کمک میکنه و بی نیازت میکنه سختی کشیدن به این نیست که تو با سختی کشیدن یه نفره دیگه را بدبخت کنی مطمئن باش اگه همچین بلایی سره کسی بیاری خدا جایه حق نشسته هیچ خیری تو اون ثروت نمیبینی و هیچ وقت روحت آرامش نداره
خیلی مادی گرا هستی و من از بزرگان شنیدم آدم های مادی گرا همیشه فقیرند چون هیچوقت احساس بی نیازی نمیکنند
سعی کن عقایدتو اصلاح کنی این طرزه تفکرتو تا ریشه نکرده تو وجوودت اصلاحش کن وگرنه هیچوقت خیرررر نمیبینی.

این نوشته مخاطب خاص داشت
ایشون هم به عرضشون رسید و تا حدودی با حرفهایمان روشنشان کردیم

به قول معروف ( به در گفتیم دیوار بشنود)

و اینکه خواهشا بی اطلاع
بی هدف
قضاوت نشود

در دنیای من همه چی باید با مدرک باشد

امین 1391/10/26 ساعت 21:34 http://le-cafe.blogfa.com/

آهان
من فکر کردم خودت اینطوری فکر میکنی واقعا یه لحظه ازت ترسیدم

....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد