Romina

مینویسم تا یادم بماند

Romina

مینویسم تا یادم بماند

طفاوت






در روز حضور دارد
خب ، مسئله ی عادی میباشد


اما امان از زمانی که در شب
کنار ماه
حضور پیدا کند

آن وقت اسمش را میگذارند :

آخر الزمان








ته نوشت :

تفاوت ها همیشه بد یا خیلی خوب نیستند
باید با منطق پیش رفت
گاهی تفاوت داشت
و گاهی همرنگ شد




خانم y  لباسمان را به گند کشانده

مانتوی سفیدی که به شدت دوستش داشتم

به رنگ افتضاحی در آمده است


انتظار داشتم فقط یک کلمه

فقط یک کلمه

فقط یک کلمه

بگوید  :



معذرت میخواهم




آخر این غرور لعنتی اش مصیبت میکند

مرا برای او


میترسم مصیبتی خوفناک برایش باشم


اهل انتقام نیستم

اما گاهی از نگه داری کینه هایم لذت میبرم



نظرات 19 + ارسال نظر

ساده لباس بپوش، ساده راه برو . . .

اما در برخورد با دیگران ساده نباش . . .

زیرا سادگی ات را نشانه می گیرند . . .

برای درهم شکستن غرورت . .



ممنونم ازت هنگامه ی مهربون

گندم 1391/10/22 ساعت 11:10 http://atregandom.blogsky.com

زندگی رقص واژگان است گاهی به جرم تفاوت تنهایی گاهی به جرم تنهایی متفاوت....



دوستش داشتم گندم
ممنونم

پویا بیاتی 1391/10/22 ساعت 11:24

همین تفاوتها باعث میشه بعضیا برامون دوست داشتنی بشن

پویا ار حق نگذریم درست میگی
ولی گاهی اوقات هم همین تفاوت ها حالتو به هم میزنه

mostafa 1391/10/22 ساعت 11:27

هیچی وبلاگتو باز کردم اتفاقی.. حسش برام آشنا بود و سبک پست گذاشتنش. بعد پروفایل. بعد رومینا. مشهد.
اینطوری :)



این چند روز بهت فکر میکردم دوست مهربونم
و مطمئن بودم که افکارم جواب مثبت میدن
و باید این روزها منتظر حضورت باشم

من به قدرت افکارم ایمان دارم

mostafa 1391/10/22 ساعت 12:20

به من؟!
اینهمه چیز قشنگ و مفید!

خاطراتت برام زنده میشد
حرفایی که میزدی برام
نمیدونم چرا یادشون افتاده بودم
واقعا نمیدونم

پویا بیاتی 1391/10/22 ساعت 12:24

دقیقا منظورم همین بود تا زشتی نباشه زیبایی هم دیده نمیشه.تا موقعی که از کسی یا چیزی حالت بهم نخوره قدر اشخاص و اشیای دور و برت رو نمیدونی.وقتی از بودن در کنار 1نفر عذاب کشیدی تازه متوجه میشی که چقد بعضیارو دوست داری

اوهوم
موافقم

ولی نه زیاد

مـــــنمـ یهـ کُلکسیونـــــ دارمـ از کینه هـــــآمــ

+ حآل ِ من خوبهـ یه درد ِ ساده ی قلبــــ بود فعلا رفتهـ خبری نیست ازش ... !

شــــآهرگ احساسو زدمـ که بند بیاد هرچی دوس داشتنه ، هرچی عشقه !

گــــآهی احساساتی بودن زیادی جلوی پیشرفتـــ آدمو میگیره !

سعی دارمـ بهتــــــر شمـ

تــــُ همین کهـ میای و به من سر میزنی واسمـ قدر ِ یه دنیآ ارزش داره
عزیزدلمـ

فدات

Ershan 1391/10/22 ساعت 13:42

خوشحالم به هر حال. فکر نمیکردم همون موقعی هم که گفتم بشناسیم!
یک ساله! کم نیس!

مانتوی تو دست خانم y چیکار میکرد خوووو؟؟؟

من ندادم دستش
از سبد لباس چرکا برداشته
باید بهش یاد بدم که لباس سفیدو با لباس رنگی نمیشورن

محبوبه 1391/10/22 ساعت 14:46 http://mzm70.blogsky.com

خوب مادر یاد بگیر لباساتو خودت بشوری :دی

تفاوت هم چیز خوبیه اصلاٌ اگه شبیه هم بودیم حال همدیگرو بهم میزدیم من اعتقادم اینه

کسی این روزا خودش لباسشو نمیشوره
تکلنولوژی داریم
نیازی نیست دستی کار کنیم


موافقم با اعتقادت خانومی

مه­سیما 1391/10/22 ساعت 15:59

سلام رومیناجان

تفاوت ها همیشه هستند و به نظرم نظام خلقت بر همین اساسه

من عاشق رنگ سفید هستم
دکوراسیون
لباس
موبایل و لپتاپ
همه چی...
برای مانتوت متاسفم
و به نظرم غرور هم حدی داره...

موافقم

خوشحالم که تو انتخاب رنگ هم سلیقه هستیم

سلام



سلام

اومدی از بندر؟؟؟

اومدی و مهتاب جوابت را نداد ؟

اگه بد جواب داده ، بگو برم دعواش کنم

جواب نداده بهم

سلام
بله حرفت کاملن درست
راستی رسیدن بخیرررررررر



منون از اعتماد به نفسی که دادی

متوجه نوشته ات نشدم...میشه بیای وبم برام توضیح بدی؟

چیرو؟

مانی 1391/10/23 ساعت 01:09 http://bye-bye.blogsky.com

ای خدا..... ما رو با کی فرستادی سیزده به در...!!!
خوب حداقل کد آهنگ رو میذاشتی
....در اون مورد هم ...آره...خودتی...

دلیلی ندارم چاخانت کنم

کد موزیکو برات فرستادم

کینه خونه دلتو سیاه می کنه. ریشه اتو می سوزونه. ببخش اما اگه دوست نداشتی فراموش نکن

سعی میکنم عرفان

الان اصلا مشهدی ؟
داداشت چطوره ؟
بهتر شده؟

مشهدم
بازی کرد باهامون
خوب بود

M.mo 1391/10/24 ساعت 00:13 http://www.thetexts.blogsky.com

-متوجه منظور دقیقت نشدم.(قسمت اول پست)
-راجع به قسمت دوم پُستت هم باید بگم که آدم ها در تمام طول زندگی و در اتفاقهای بُلد شده تنها کاری که میکنند تشریح بیشتر شخصیت و ارزش خودشونه. این اصل زندگیه و برای همه آدم ها ثابت هست.(در واقع ظاهر این اصل برای ما میشه برخوردهای متفاوتمان در مقابله با زندگی اما فلسفه اصلی همان است که گفتم).
پس بهتره به جای پاسخ دادن و تصمیم گیری، بیشتر سعی در دیدن اتفاقات کنی.
(لطفا بدور از جسارت نصیحت کردن بخونید)

میدونم نصیحت نیست

تا حدودی موافقم باهات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد