Romina

مینویسم تا یادم بماند

Romina

مینویسم تا یادم بماند

عمق احساس




 این چشم های آدم ها است که همه چیز را لو می دهد.

او نیز با نگاه کردن به چشمان همین آدم ها از درونیات آن ها با خبر می شود

ولی  مثل ما نمی تواند * احساساتش را از تماشای زل زدن به چشمها پنهان کند




پاورقی:حقیقت همواره همان جاییست که ایمان است

نظرات 14 + ارسال نظر
نگین 1391/10/25 ساعت 22:51

نمیدونم چی بگم واسه این پستت

وجود مهمه

گندم 1391/10/26 ساعت 00:59

رومینا این عکسای بالای وبت خیلی خیلی قشنگن خیلی خوش سلیقه ای عزیزم
یش چشمان توام دلم اسیر می شود

برای باز دیدنت غرور حقیر می شود

چه اتفاق مبهمی خنده ی تو،گریه ی من

میان این همه تضاد همیشه دیر می شود

ممنونم گندمم

mohamad 1391/10/26 ساعت 01:08 http://www.shanc.blogsky.com

همین چشمها گاهی چنان دروغهایی میگویند که زبان کاملا بلند میشه دست میزنه براش!
مرسی از سرزدنت

خواهش

مانی 1391/10/26 ساعت 08:40 http://www.bye-bye.blogsky.com

از مشهد چه خبرا ....
من دو سال و نیم اون دور و بر بودم دوره کاردانیم یادش بخیر...پارک ملت .زیست خاور.خیابون سجاد.وکیل آباد ...ای داد ...با اون رفیقام..
الان یه دفعه دلم گرفت...

خبری نیست ...

سلام رومینا جان
همیشه حرفهای زیبایی تو وبلاگت میشه پیدا کرد
ممنونتم
با آهنگ وبلاگتم که دارم پرواز میکنم میرم آسمون

ممنونم دوست خوبم

ینی من که چشام سگ داره مرد میخام بیاد جلو تو چشام نگا کنه . خوندن چشام پیش کش

خوبه

به چشمای تو سوگند که عشقت واسه من رنگ جنونه

محبوبه 1391/10/26 ساعت 17:59 http://mzm70.blogsky.com

زیبا بود رومینا جان

ممنونم

رنگ رخساره خبر میدهد از سردرون . به مولا...

1- چشم هارا باید شست
جور دیگر باید دید

2- این روزا آقایون هم آرایش میکنن

قشنگ بود و قابل تأمل
ممنون دخترم

نقطه چرا؟!

برای خیلی از حرفایی که باید بزتم بهتونو نمیزنم

مطمئنی به اون نرینه هایی که آرایش میکنن میشه گفت آقا ؟ قدیما مرد یه ابهتی داشت . یه خصوصیات ظاهری خاص خودشو داشت . ولی الان ؟؟؟؟؟
انگار یه زن سبیل از بناگوش در رفته بزاره . خنده دار نی؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیدانم برای صدا کردن جنس مذکر از چه اسمی استفاده کنم

هرچه باشند

بانو
دوشیزه
خانم
دختر
زن

نیستند

منم میخوام ایمان داشته باشم.

نگفتم که زن هستن . گفتم که یه مرد دس به ابروهاش نمیزنه . زیبایی مرد به خشونتشه . قرار نیس که بخاد طنازی بکنه و عشوه بیاد . کسی که اینکارو میکنه نه تنها مرد نیست حتی لایق زن بودنم نیست . چون داره از خود واقعیش فرار میکنه . هر کس یه جور آفریده شده . خوب یا بد ما نمیتونیم تو سلیقه خدا دستکاری کنیم .

من کاری ندارم
برایشان اسم انتخاب کن

سلام.نیستی...دلمون برات تنگ شد

خجالت کشیدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد