Romina

مینویسم تا یادم بماند

Romina

مینویسم تا یادم بماند

ممنوع





اولین مردی که بلندترین قله را صعود کرد

فهمید :


زندگی بدون ماجراجویی لطفی ندارد





موج افکارم : در ماجراجویی باید رها بود


نتیجه 1 :  عاشق شدن زندانیست از احساسات 


پس زندانی شدن


ممنوع



دلیل : در قصه های عاشقانه نکات مشترک زیادی دارند


برهان : و اندوه همیشه در انتظار پایان قصه هاست 


حکم  : عشق میماند، مردها هستند که عوض میشوند


نتیجه آخر : عشق ممنوع






جالب بود برایمان

که در تمام سیستم سرچ کردیم

تا دو دانه عکس عاشقانه بیابیم برای این پست

حتی دریغ از یک دانه


خوشحالیم که تا اکنون عشق را به هیج مکانی راه نداده ایم

نه در نوشته هایمان

نه در کتاب هایی که میخوانیم

نه در عکس های مورد علاقه مان


و نه در زندگی روزمره



احساس آزادی میکنیم



نظرات 22 + ارسال نظر
گندم 1391/10/27 ساعت 20:27 http://atregandom.blogsky.com

ورود عشق ممنووووووووووووع.
رهایم سبکم خیلی ازاد.......

...

عشق میماند . مرد ها هم عوض نمیشوند . نامردم خودتی . مرده و قولش

اون چیزی نیست که تو فکر میکنی

امین 1391/10/27 ساعت 21:15 http://le-cafe.blogfa.com/

من یادم نیست قرار بود چیکار کنم ؟


راستی این عکسی که گذاشتین اون بالا فکر کنم ماله خودتونه ؟

منم یادم نیست

هر طور فکر کنی درسته

امین 1391/10/27 ساعت 21:16 http://le-cafe.blogfa.com/

فهمیدم منظورتااااا

mohamad 1391/10/27 ساعت 21:21 http://www.shanc.blogsky.com

حکم : عشق دوامی ندارد ( بگذریم از مخالفت با مفهوم کلمه ی عشق )
فرض خلف: عشق وجود داره
برهان : اگه عشق وجود داره، پس احساس آزادی در تنهایی و نبودن در همچین حسی، چیه اسمش!
فرض خلف باطل و حکم ثابت است!
نتیجه، Whatever works
نیازی ب معذرت خواهی نبوده نیست

امین 1391/10/27 ساعت 21:27 http://le-cafe.blogfa.com/

خب نه ببخشید سوالم اشتب بود

خدا ببخشد

امین 1391/10/27 ساعت 21:39 http://le-cafe.blogfa.com/

احساس آزادیت تو لوزالمعدم

....

Ershan 1391/10/27 ساعت 22:19

این آهنگه به نوشته هات میاد.

ممنون

اصن هرچی نامردم خودتی خودتی خودتی

دوشیزه رومینا

چی شد که از اون عکس آتشین به این چهره آریایی رسیدی؟؟
...

خوشمان آمد

مه­سیما 1391/10/28 ساعت 14:13

سلام عزیزم
عشق ممنوع
موافقم
البته عشقی که برای وصال باشد!
در کل اگر عاشق شوی که برسی سخت می شود...

مطمئنی عشق رو راه ندادی؟!!
عشق خوب است فقط نباید گمراه شد
آدم باید راهشو کشف کنه بعد ...

از دیدنت خوشحالم
می بوسمت

ممنون از بوسه

سلام آمدم بگم یک آپ کوچولو داریم
تشریف بیارید خوشحال میشیم

دید آپ کردم؟

آفرین

mmadalbo 1391/10/28 ساعت 17:42 http://nemidanam.blogsky.com

عجب!!

...

سلام رومینا
عشق اسیری نیست
آزادی
البته بستگی داره عاشق کی باشی
اگر عاشق خدا باشی آزاد آزادی
که اگر عاشق خدا شدی و به واسطه اینکه خدا گفته عاشق همسر،مادرت،پدر و...... باشی دیگه اصلن اسرات وجود نداره
به منم سر بزن

کاتولیک ها
مسلمانان
دخترا و پسران خوب
فرزندان نمونه
مادران مهربان

آزاند ؟؟؟؟؟؟
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

واقعا آزاند؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

کمی چشم ها را باز کنید

احسان 1391/10/28 ساعت 22:41

زن ها بی تغییرند بانو؟؟
آن چیزی که زندان است به گمانم هوس است نه عشق.
عشق را در زمین جستجو نکن..!عشق را باید لا به لای ابر ها جستوجو کرد..جایی شاید در یک گوشه ی شگفت آسمان.
عشق میله های زندان نمی اورد..ابتدا پاهایت را می شکند سپس پرواز به تو می اموزد
اما هوس بال ها را هم می شکند.
.....................................................
خیلی حس بدی به اهنگ امضا که واسه دانلود گذاشتی دارم

عشق با عشق فرق دارد


اما بنده آن موزیک را دوست دارم

نگین 1391/10/28 ساعت 23:22

این همه ممنوع و نخواستن ِ ممنوع بودن..

...

رضا 1391/10/29 ساعت 09:38 http://sarabesakhtegi.blogfa.com

سلام
همیشه در عشق مردا خیانتکار نیستن...

یکبار دیگه بخون

سلام . کم پیدایی خانوم . خبری ازت نیست . نگران شدیم

حتما دستم بنده
نه ؟

بله خوب سوال بی جایی بود . حق با شماست ...

احسان 1391/10/29 ساعت 22:35

ولی من بدم میاد!
بوی خیانت و بی وفایی میده..
مردی که خودش هم خودشو نمیشناسه و نمیدونه از زندگی از زنش از عشق چی میخواد
لینک شدی

ولی من منظورم این نبود

zakhmi 1391/10/30 ساعت 15:02

رومینا تو چرا اینجوری شدی؟


چرا یاهوو نمیای؟


چرا از این حرفا میزنی؟ عشق فقط واس تو ممنوع

من خوبم داداش مهربونم

رومینا جان!
حتی با وجود این همه درد و رنج و غصه، عاشقی و عاشق شدن زیباترین اتفاق زندگی هر آدمه، من که تجربه زیباترین عشق دنیارو دارم، و الان سالهاست که به این عشق متعالی مبتلا هستم.
برات زیباترین عشق دنیارو برات آرزو می کنم دوست خوبم.

امیدوارم حق با شما باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد