Romina

مینویسم تا یادم بماند

Romina

مینویسم تا یادم بماند

بدون هدف خاصی






به این روزهایم مینگرم

روزهایی که ...


واقعا دوستشان ندارم


امروز بود؟

اری امروز بود

فروشنده کتاب فروشی کنارم آمد


مبهوت نگاهش میکردم

حافظه یاری کرد نزدیک یک ماه است هر روز در این مکان بین نوشته ها قدم میزنم


فکر کردم او هم میخواهد مرا مثل فروشنده ی قبلی از مغازه اش دور کند


فروشنده ی خشنی که بیشتر اوقات برای کشتن وقت هایی که رنگی نداشتند به مغازه اش پناه میبردم

به قفسه های پری که هیچ چیزی نداشتند خیره میشدم

حتی شاید این خیره شدن به طولانی ترین لحظات هم میکشد

و اخر در اوج نا امیدی تقاضای ادامس مورد علاقه ام را میکردم


اخرین بار عذرم را خواست

با لحنی تیز هشدار داد که در این اطراف میتوان مغازه های دیگری برای وقت کشی پیدا کرد


حتی روزهای آخر وقتی تقاضای ادامس مورد علاقه ام را میکردم

در کمال ناباوری فریاد میزد موجود نیست




گمان بردم آن هم تصمیم های این رنگی را گرفته است


 لبخند میزد

سعی کردم لبخندهایش را تکرار کنم


اما سرما لبهایم را خشک کرده بود


سرمای نگاهش

سرمای دستانی که به حریم شخصی ام نزدیک میشدند


شاید یکی از نوشته های گابریل بود 

نمیدانم

یادم نیست

هر چه بود پخش زمین شد

و  برای ابراز خشونت راه دیگری نداشتم


(نفس عمیق توام با اه )



جدیدا مکانی پیدا کردم که مملو از عکس های عروسک های فرنگی است

سرگرمی جالبیست که به آنها خیره شوی

ساعت ها

بدون هدف خاصی


نظرات 8 + ارسال نظر
امین 1391/10/30 ساعت 23:54 http://le-cafe.blogfa.com/

منم خیلی دوست دارم برم مغازه عروسک فروشی ببینم ولی حیف که نمیشه

[ناراحت]

چقدر طولانی بود

لطفا سیگار بکشید

( این پیغام مرکز بهداشت که میگه اگر معتاد قلیون کشیدن هستی
بهتره سیگار بکشی چون سیگار چند تا درد داره اما قلیون هزار و یک ضرر داره)

جواب کامنتت

به خدا من نسبت به اطرافیانم خیلی کم خوووراکم مگه نمیبینید صبحانه وناهارم یکیه؟!!! دیگه چیزی نمیخورم تا شام حتی نگاهم به میوه نمیکنم چی بشه میوه بخورم

من اصلا بهداشت و وزارت بهداشته دروغ گوووو را قبول ندارم
من که تو ماه دوبار میرم قلیون میکشم پس ضررر نمیکنم ولی سیگار همه جا هست نخی میفروشن اراده کنی میتونی بکشی ولی قلیون باید وقتت خالی شه کی بشه پاشی بری قهوه خونه قلیون بکشی اینطوری صرفه باهمون قلیونه چون اعتیادش کمتره ولی سیگار کرم داره یعنی اگه کشیدی مطمئن باش نمیتونی ولش کنی حتی اگه شش ماهم ترک کنی بعدش وقتی دیدی یا کسی بهت تعارف کرد سریع قبول میکنی واسه کسی قلیون بده که مثلا روزی یه بار میکشه ومن کسایی رو میشناسم که روزی دوبار سه بار قلیون میکشن واسه اونا گفتن قلیون بده نه من که کم میکشم

ماشالا

نگین 1391/11/01 ساعت 00:19


دو بار خوندمش ولی قابل درک نیست واسم...
نمیدونم چرا...

باز هم میخونم... وقتی که ذهنم خالی از هر تشویشی باشه

خودمم نفهمیدم نگین
گم شدم
باورت میشه ؟

هنگامه 1391/11/01 ساعت 10:56

من خودم کلی عروسک دارم

ستاره که دیگه واویلا

میخواهی چندتاش به تو بدم خیلی خمشلن

...

حالا به نظرت رفتار اون فروشنده اول که عذرت رو خاست بهتر نبود ؟؟؟؟
همیشه میتونه حالت بدتری هم وجود داشته باشه ...
متاسفم

منم نوشتم

گندم 1391/11/01 ساعت 17:30 http://atregandom.blogsky.com

رومینا سبک نوشتنت رو خیلی دوست دارم.
خیلی خوب توصیف میکنی احساس میکنم داشتم با فاصله تماشات میکردم

فدات

مارکز، صد سال تنهایی، غربت آمیخته با تنهایی و لذت خودآزاری..

خوشحالم که خواننده بودی

امین 1391/11/01 ساعت 23:45 http://le-cafe.blogfa.com/

سلام
من متوجه کامنتت نشدم که اومدی گذاشتی تو وبلاگم

منم متوجه نشدم

اما سرما لبهایم را خشک کرده بود...

سرما
چه واژه ی سختی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد