Romina

مینویسم تا یادم بماند

Romina

مینویسم تا یادم بماند

تا ابد به حضورت نیاز داریم


دستان پاکت را هزاران بار میبوسم


امید میدهی

از نا امیدی ها



تمام چشم ها محتاج حضورت میمانند


تا ابد



تشکر نوشت:


مدیون خدام

به خاطر جنسیتی که دارم


به نعمت هایی میرسم که بزرگترین و برگزیده ترین مرد هم نمیتونه برسه




ته نوشت :


به همتون پیشنهاد میکنم حتما این ویدیو رو دانلود کنید و ببینید 


خودم موقع تماشا مملو از بغض و آرزوها شدم 



لینک 



نظرات 9 + ارسال نظر

کوچولوی ناز...

آخی . دلم به حال خودم سوخت . کم آوردیم از خانوما

دانلود می کنم .. ممنون

خوبه

گندم 1391/11/08 ساعت 15:34 http://atregandom.blogsky.com

وای رومینا چقدر ناز بود چقدر دوست دارم بچه ای که هنوز ندارمش دلم میخواد بغلش کنم بوش کنم

امین 1391/11/08 ساعت 15:52

پس کجایی چرا خبر نمیکنی؟

این روزا دلم هوایی نت نمیشد

نگین 1391/11/08 ساعت 16:47

بچه ها پاک تریم موجودات ِ خدا هستن!

پاک
معصوم
مظلوم
و فوق العاده شیرین و دوست داشتنی..

موافقم

zakhmi 1391/11/08 ساعت 22:46




من موخواسم این کلیپو بدم بهت

الهی
مهران داد

تو فکر می کنی ما خیلی خوشحالیم که مثلاً مرد هستیم!؟
رومینا خانوم به جان خودم ما که اصلاً خودمونو مرد نمی دونیم، از اینکه مردم هم مارو مرد می بینن، شرمنده ایم...
خیلی هم شرمنده ایم.

دانلودش کردم ،میبینم ونظرم و میدم

راستی فنچه خوب شد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد