Romina

مینویسم تا یادم بماند

Romina

مینویسم تا یادم بماند

کارشناسی ارشد





جونه من نگاه کنید چه درسایی رو باید  بخونم برای کارشناسی ارشد


لیست دروس 


حالا ظرفیت هایی رو که تهران میخواد نگاه کنید


ظرفیت 


حالا توجه داشته باشید که بنده اول میخواستم فقط رو مهندسی آب فکر کنم

ولی وقتی وضعیتو دیدم فکر کردم که همه گرایش هارو باید در نظر داشته باشم



یک چیز جالب دیگه هم بهتون بگم که هنوز نصف درس های کارشناسیمو پاس نکردم بعد به فکر ارشدم

و یک چیز دیگه هم بگم که اصلا نمیدونم کی باید آزمون سراسری ارشد شرکت کنم


یک چیز جالب دیگه هم اینه که در این کنکور باید ریاضی 1 و 2  رو فول باشی بنده هنوز موفق نشدم ریاضی یکمو پاس کنم


به نظرتون میشه قبول شد ؟

اونم مهندسی عمران

اونم فقط و فقط در تهران

اونم روزانه؟


شما امیدی دارید به من ؟


هرکس میتونه در این زمینه اطلاعاتی بده بسیار زیاد خوشحال میشم

اصلا کی باید شرکت کنم در آزمون ؟


کلا هرچی میدونید بهم بگید

ثواب داره

والا



نظرات 21 + ارسال نظر
محبوبه 1391/11/14 ساعت 12:28 http://mzm70.blogsky.com

من که هیچی نمیدونم اما واست آروزی موفقیت میکنم

متشکرم

محبوبه 1391/11/14 ساعت 12:29 http://mzm70.blogsky.com

راستی چی شده چرا جواب کامنتاتو نمیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیدونم چم شده
تو به بزرگی خودت ببخش

یک روز همشونو جواب میدم
قول میدم

گندم 1391/11/14 ساعت 12:59 http://atregandom.blogsky.com

مبینا جونم نگرانتم خوبی؟
قبول میشی نگران نباش من میدونم

اسمم رومیناست

گندم 1391/11/14 ساعت 13:53 http://atregandom.blogsky.com

اشتباه تایپی بود

فدات

من 83 ارشد قبول شدم، سازه، علوم تحقیقات، 3 ترم هم کلاس رفتم، 22 واحد رو با نمره بالای 17 پاس کردم، ولی بعداً به دلائلی ول کردم، فقط یه ترم و پروژه مونده بود که صددرصد تو یه ترم یا نهایتاً 2 ترم تموم می کردم، ولی نشد یا بهتر بگم آقایون اجازه ندادن که درسمو تموم کنم.
به هرحال حالا هم راضی ام، خیلی دلم میخواد که ادامه بدم ولی تا کتاب دستم می گیرم خوابم می گیره، اصلاً پشتکار ندارم.برعکس تا دلت بخواد رمان و مطالعه غیر درسی دارم.
تو اون سالها خیلی ها که امتحان می دادن، سیاهی لشکر بودن، مخصوصاً قبولی آزاد مثه آب خوردن بود.

بهتون حسودیم شد

واسه رشته مهندس عمران، تو بازار کار لیسانس تفاوت چندانی با فوق نداره، تو ادارات دولتی که حقوقش حداکثر 50 تا 70 هزارتومن بیشتر میشه، تو بخش خصوصی هم که بسیاری از شرکت ها نرجیح می دن که مدرک پایین استخدام بکنن، چون مجبور نمیشن که پول زیادی بابت یه فوق لیسانس بدن، نصف اون پولو به یه لیسانس میدن و در عوض 2 برابر از کار می کشن.
در کل واسه یه مهندس عمران بیشتر تجربه مهمه، تجربه اجرایی، حالا چه سرپرست کارگاه باشی چه تو دفتر فنی کار بکنی.
متاسفانه هیچ کدوم از چیزایی که تو داشگاه می خونی تو کارگاه و دفتر فنی به دردت نمیخوره، اصلاً انگار فیزیک خوندی الان می خوان ازت امتحان زیست بگیرن.
فقط متره، تکنولوژی بتن و نقشه برداری به دردت می خوره، بقیه درسارو بریز دور، اتفاقاً تو بازار کار فرق مهندس خوب و بد همین 3 درسه...
این سه واحد رو خوب یاد بگیری جات تو بهترین شرکت هاست، در ضمن از همه مهمتر داشتن پارتی، اینو یادت باشه!

حتما یادم میمونه
ممنونم دوست خوبم

mohamad 1391/11/14 ساعت 14:23 http://www.shanc.blogsky.com

البته که سخته!
چی راحته؟!
اما مثل همه چی، اولش سخته، کافیه بدونی چطور از لحظات با خودت و دیگران لذت ببری
این که با دیگران چیکار میشه کرد رو باید توضیح بدی که بدونم منظور دقیقت چیه!
منم عمرانو تموم کردم، اما علاقه ای به خوندن واسه ارشد ندارم
این آقا و خانم Y !

بعدا منظورمو میرسونم

سلام . دعا می کنم تهران قبول بشی بیای پیش خودمون!

یکی از آرزوهام زندگی در تهران و شیرازه

امیدوارم ازین قیف برعکس عبور کنی بالاخره !!!!!

ایران و این سیستم آموزشیش آدم دقیقا این شکلی میکنه

+ کارت ورود به جلسه ش که همین روزا داره توزیع میشه رومینا جان فکرکنم موندی سال بعد !!!

خدا کریمه عزیزم ... انشالله درمیای

اگه اطلاعاتی کسبیدم میام بهت میگم رومینا

هه یاد معلم فیزیک دبیرستانم افتادم

ممنونم

سلام دوستم
به نظرم نگرانیت خیلی هم به جا نیست
سعیت رو بکن و استرس نداشته باش
فکر می کنم موفق بشی

ممنونم

نگین 1391/11/14 ساعت 17:56 http://zem-zeme.blogsky.com

والا من نرم افزارم از عمران هیچی نمیدونم..
ولی از این دیفرانسیل مث ِ مرگ متنفرم!

همین الان بگم این درسو دورش خط قرمز بکش انقدر که بی ریخته!

( مثلا میخواستم بهت امیدواری بدم و بگم تو میتونی!!)

+ عضو ِ فعال سازمان ِ منحدم کردن ِ امید دانشجویان!!!

نه بازم امیدوارم کردی مرسی
گاهی اوقات لجبازی جواب میده

احسان 1391/11/14 ساعت 21:36

رومینا چن سالته مگه؟؟؟

دارم میرم تو 21

اینارو ولش کن بخون برای جام جهانی ایشاالله

دلت گرمه به خدا

در ارتباط با پست بعد باهات موافقم خر نشو.

چشم

مازیار 1391/11/15 ساعت 14:10

یه بار که دوتامون یاهو بودیم حسابی کمکت می کنم.من کنکور ارشد عمران دادم و می تونم بهت بگم چکار کنی.من خیی اشتباه کردم.می تونم بگم این کارا و نباید بکنی

ممنونم از کمکت

خب رومینا

رفتی خانه ی علم یا نه ؟

راستی داداشت چی شد ؟ خوب شد ؟

خوبه
ممنونم از احوال پرسیت

این روزا باید یک کوچولو قید خانه ی علمو بزنم
نه از اینکه بخوام
مجبورم میکنن

هنگامه 1391/11/15 ساعت 17:59

ایشالا قبولی برات دعا میکنم عزیزکم

ممنونم

سلام اگر برای کنکور ارشد امسال شرکت کردی فکر کنم بهمن ماه باید کنکور بدی
اما برای سال دیگه میخوای شرکت کنی
توی آبان یا مهر سال بعد باید ثبت نام کنی
درکل برای ثواب بیشتر به سایت زیر مراجعه کن
http://sanjesh.org/group.aspx?gid=2

ممنونم از اطلاعاتت

راستی در مورد پست بالا فقط میتونم بگمممممممم



خسته نباشی

سلامت باشید

tecton 1391/11/15 ساعت 21:40 http://S-parlos.blogsky.com

اگه نصف درسات مونده بیخیال کنکور بشو تا اونا تموم بشن...بعد برای کنکور وقت هست...منم سال دیگه شرکت می کنم...فعلا زوده... به نظرم این کنکور نباید با کنکورای دیگه فرقی داشته باشه...فقط باید توکل کرد و تلاش ...با یه برنامه ریزی درست و حسابی و تعهد به برنامت... من خودم این حرفایی که می زنمو این ترم باید گوش کنم و عمل کنم...:)

چی بگم والا

مانی 1391/11/17 ساعت 21:17

این چرت و پرتا چی هستن که بعضی ها نوشتن ؟!
من پس فردا امتحان ارشد دارم تو دانشگاه صنعتی اصفهان قابل توجه اینکه رشتم مهندسی نقشه برداریه و 2 ترم هم کرمان عمران خوندم و پارسال رتبم 1400 شد.
امسال بیخیال فنی شدم علوم انسانی شرکت میکنم.
بی تعارف با این وضع ریاضی که میگی دولتی به هیچ جا تو آزمون ارشد نمیرسی چون مقاومت استاتیک تحلیل سازه بتن هیدرولیک و..کلی درسای عمران و نقشه برداری مربوط میشه به ریاضی و هندسه
متاسفم

فیض بردیم از حرفاتون
منم متاسفم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد